اولین وب ما3تا!!!!!!!!!
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1398برچسب:, | 1:33 | نویسنده : nazanin&lale&negin


سلاااااااااااااااااام به همه ی دوستای گل...............این اولین وبی هست که من و نازنین و نگین باهم درست کردیم..

ما،3 تا وب دیگه هم داریم،که حتما براتون لینکش میکنیم...................توی این وب همه چی درهم برهمه....

وبدون نظر خروج از این وب ممنوعه.............!!!!!!!!!!!!!!!!

من و نازنین ونگین منتظر نظرات خوبتون هستیم......بووووووووووووس

بااااااااااباااااااااای



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت12:38---12 مرداد 1392
خیلی وبتون خوشمل شده جیگرااااا
پاسخ: فدات گلمممم و تو هم همینطووور دلم برات تنگیده!!!


nazir
ساعت12:12---18 تير 1392
اپمممممم

nazir
ساعت13:21---17 تير 1392
.آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
بهم بسر........
فعلا..زت زیاد


خدیجه سلطان
ساعت14:07---10 تير 1392
وبتون خیلی خوشمله

روشا
ساعت18:36---2 تير 1392
سلام.من از وبلاگت دیدن کردم خیلی خیلی خوشم اومد.ایول داری.همین الان لینکت کردم.به طور خود کار تو 24 سایت معتبر لینک شدی.منم یه سایت دارم.خواهش میکنم منو لینک کن . تو سایت من تمام سرگرمیها از قبیل (دانلود اهنگ و انواع کلیپها. همه جور عکس. اس ام اس .وجوک .داستان.مسائل اموزش جنسی.مسابقه همراه با جایزه .فروشگاه با بهترین قیمت.و... ) واز همه مهمتر (سرمایه گزاری پرسود وتضمینی اینترنتی.راحت ومطمئن.خودتم عضو شو .شروع سرمایه گزاری فقط 15 هزار تومان.خیلی راحت پول دار میشی .هر از 15 روز سود پولت میاد به شماره حسابی که دادی. در ضمن میتونیم با هم همکاری هم بکنیم.تا بیشتر سود گیرت بیاد.)پس منو با عنوان (سایت جامع تمام سرگرمیها.وسرمایه گزاری اینترنتی پر سود )وادرس(www.roshaa.ixb.ir) لینک کن خودتم عضو شو .فدات منتظرم

حس مبهم
ساعت16:13---30 خرداد 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن

خدیجه سلطان
ساعت16:12---18 خرداد 1392
وبتون خوشملهپاسخ: ممنون اگر پیشنهادی داری حتما بگو

خدیجه سلطان
ساعت16:11---18 خرداد 1392
قالب وبتون قشنگهپاسخ: مررررسی عزیزم

نیلوفر
ساعت10:00---11 خرداد 1392
سلام بچه ها من حتما به وبتون سر میزنم مررررررسیپاسخ:خوشحال میشیم سر بزنی نیلوفر جان

samaneh
ساعت9:30---11 خرداد 1392
omidvara vebe khoobi dorost konidپاسخ: مرسی سمانه جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • فال حافظ
  • غاز